Thursday, July 7, 2011

Phone.....

ok KawaN2....
Dua ari lepas maen futsal..simpan phone dekat bag membe..
lps maen balik..pagi baru sedar phone xde..tnya membe kata xde..
mungkin msk beg org laen...kol dua no..dah msuk voice mail~~
so aku nyer rumusan

Phone + bag membe - lupe diri = phone hilang!!

adoi..dah la dua2 memberi seribu kenangan kepada ku...
Apa kan daya kenangan tertimbus dalam tanah saje la..
kena lah terima hakikat~~
Anyways guna phone adik yang dah tak guna lagi...
so sape yang ade no celcom aku tue...msg bg taw korg sape...
senang aku nak save number... =P
Sorry menyusah kan korg atas kelalaian aku sendri~~
Damn!!i miss so much my old phone~~ T.T



Since aku form 4 guna phone nie...
Nostalgia seh~~  =_=    

Since pas aq graduate dari mrsm terendak hadiah drpd mama n ayah kot!! 
OMG haa~~~ nyesal xsudah2... 
miss u too~~  T.T___







So kawan2~~
Jaga la harta karun anda! jangan lalai seperti saya ok~~ =P
Chill Yeah!!