Saturday, May 21, 2011

Selepas satu, satu lagi menimpa~~

Tahun ni memang dugaan tinggi habis.
mula2 aku kena buat operation appendix..
    Then masa cuti ni adik aku, Faiq tiba2 lak lari dari hostel dia..
Atas sebab tanya la adik aku sendiri..hehe..dah janji tak boleh bagi tau sebab nyer dekat orang lain..
dia dah besar..so dia kena buat keputusan sendiri dan bagi tahu sendiri ape masalah atau sebab dia lari dari hostel..even, mama dan ayah pon aku tak bagi tau dekat mereka..kira aku nak dia yang bagi tahu sendiri la dekat mama dan ayah..supaya biar dia tahu apa  tu tanggungjawab..dah 16 tahun kan umur ko faiq~~
So~~semoga berjaya dengan hidup anda!!

  Hari nie adik aku Aqilah pula masuk hosptial kerana tragedi masa balik sekolah..bawa motor. bas tut*(xley la bg taw..) gesel motor adik aku tu.Huh!! apa la bas nie..dah tahu ade moto pelahan2 lah..lebih2 lagi turun bukit..tu lah semua pikir nak laju jer..termasuk aku..hehe*..tapi kena la prihatin kalo bawa laju2..bawa laju2 gak tapi tengok la  keadaan sekeliling..hehe...esok lawyer jumpa adik aku..untuk keterangan..dengan free2 nyer aku rasa syarikat bas tu mmg kena saman..dan nasib pemandu bas tu aku tak tahu lah..
Get well soon my sister!

Aku berharap aku leh menghadapi semua dugaan yang menimpa dekat keluarga aku nie...sebab ade banyak lagi dugaan yang terjadi kepada mama dan ayah..
So be strong Afiq!!coz in this world everybody has their joy and pain..
maybe someone at outside more badly serious in pain non-stop compare with you!
So happy go Lukcy!! ^_^