Friday, December 31, 2010

2010/2011 My blog My Memories storage!!

Waahhh!!
Alhamdulillah!!
Berjaya juga buat blog nie setelah sekian lama aku tunggu "saat" nyer..hehe
Buat dengan simple2 je dulu...baru belajar org kata..  =_=
So..what is pengembara jalanan not pengembala kambing ok!!
"pengembara" what i want to say is kita nie seorang manusia dan juga hamba Allah..
setiap langkah yang dimulakan adalah satu hijrah..means that our journey is begin..
tak kisah lah sama ade nak g keluar shopping kerw, pergi tandas, makan , tido, belajar and yang sewaktu dengan nyer...asalkan niat itu baek dan membawa kepada kebaikan diri kita dan org lain!!
"jalanan"  shows that aku nie tak leh nak dok diam melainkan menghadap lappie comel aku nie... xD
so..sape2 yang nak pergi berjalan-jalan tu kalo tak cukup orang..ajak lah aku.. hehe..
Anyways, aku dah rasa cabaran dan bahang 2011!!hehe~~
Hope i can success with this new year and do what had planning before this. ^_^

Selamat Menyambut Tahun 2011!!!




Lot of memory from 2010 and i will not ever ever ever ever forget that. They all make my sweet and sour experience. Amin. =p